English Hrvatski

FAQ

Što je uključeno u cijenu najma?

Najam vozila za ugovoreni broj dana i osnovno auto osiguranje.
U cijenu dugoročnog najma je uključen: redovni servis, zamjena guma (zimske/ljetne) ukoliko je vozilo unajmljeno u prijelaznom periodu, tehnički i preventivni pregled te registracija vozila.

Da li rezervacija može biti promjenjena ili otkazana?

U slučaju da je ista kategorija vozila slobodna u terminu na koji želite prebaciti već postojeću rezervaciju, tada je rezervacija moguća uz doplatu od 100kn po promjeni.
Otkaz rezervacije je moguć, ali moramo upozoriti da se u slučaju otkaza gubi uplaćeni rezervacijski polog.

Što ako želim produžiti najam vozila?

Ako želite produžiti najam vozila, molimo Vas da nas kontaktirate barem 24 sata prije isteka Ugovora o najmu. Kako biste produžili najam, potrebno je doći do naše poslovnice, izvršiti doplatu za broj dana na koji želite produžiti vozilo i preuzeti dodatak već postojećem Ugovoru o najmu.

Što mi je sve potrebno za rezervaciju I preuzimanje vozila?

Za rezervaciju vozila potrebna Vam je važeća Osobna iskaznica, Vozačka dozvola i kreditna kartica (MasterCard, Visa, Amex ili Diners).
Ovisno o tipu vozila, starosna dob vozača treba biti minimalno 21 godinu odnosno 25 godina (ovisno o tipu vozila) a Vozačka dozvola treba biti važeća minimalno 2 godine.
Maksimalna starosna dob vozača je 70 godina. Ukoliko ste mlađi od 21 ili stariji od 70 godina, bit će potrebno izvršiti dodatnu doplatu.

Rezervirati vozilo možete osobnim dolaskom u poslovnicu, putem e-maila ili na web stranici

Obavezno sa sobom ponesite važeću Osobnu iskaznicu i Vozačku dozvolu jer su nam podaci važni radi izrade rezervacije. Kako bi rezervacija bila obvezujuća za nas i kako biste Vi bili sigurni da će Vam vozilo biti dostupno u traženom terminu, potrebno je izvršiti uplatu rezervacijskog pologa. Iznos rezervacijskog pologa ovisi o tipu vozila I duljini najma vozila.
Nakon unosa rezervacije u sistem, dobit ćete broj rezervacije i primjerak potvrde koji donosite sa sobom na dan preuzimanja vozila. Na rezervaciji će biti upisani svi detalji vezani uz najam vozila.
Kada dođete po vozilo, također obavezno ponesite važeću Osobnu iskaznicu i Vozačku dozvolu. Na osnovi rezervacije i Vaših identifikacijskih isprava, izradit ćemo Ugovor o najmu vozila. Osim ključeva, bit će Vam uručen jedan primjerak Ugovora, obrazac za provjeru stanja vozila prije najma te Opći uvjeti poslovanja.

Da li vozilo mogu koristiti samo unutar Hrvatske ili i u inozemstvu?

Vozilo možete koristiti i u inozemstvu uz našu prethodnu pismenu suglasnost.

Gdje mogu preuzeti/vratiti vozilo?

Vozila možete preuzeti/vratiti u naše poslovnice na adresi: Radnička cesta 1a, 10000 Zagreb ili Varaždinska 106, 42220 Novi Marof, svakim danom, osim praznika, (ponedjeljak – nedjelja) od 08:00 do 20:00 sati.

Koje dodatne usluge su moguće?

- Pranje osobnog vozila –
  • unutarnje pranje – 40,00kn
  • vanjsko pranje – 40,00kn
  • kompletno pranje - 80,00kn
- Pranje teretnog vozila (dostavna vozila i kombi B kategorije):
  • unutarnje pranje – 40,00kn
  • vanjsko pranje – 80,00kn
  • kompletno pranje – 120,00kn
- Pranje teretnog vozila (kombi C kategorije):
  • unutarnje pranje – 40,00kn
  • vanjsko pranje – 150,00kn
  • kompletno pranje – 190,00kn
  • Dodatni vozač – 60,00kn/dan
  • WiFi uređaj – 60,00kn/dan
  • GPS uređaj – 40,00kn/dan
  • Dječja sjedalica – 50,00kn/dan
  • Naknada za prelazak granice – 60,00kn/dan
  • Zahtjev za diesel vozilom – 190,00kn
  • Preuzimanje/vraćanje vozila van radnog vremena poslovnice – 350,00kn
- Osiguranja
  • Smanjenje odgovornosti za štetu ili krađu s učešćem u šteti (CDW/TP) – 55,00kn/dan
  • Otkup odgovornosti za štetu na gumama, podvozju I staklima (WUG) – 45,00kn/dan
  • Pokriće putnika u slučaju nezgode – 35,00kn/dan
  • Otkup odgovornosti prema učešću u šteti (CDW+) - 75,00kn/dan
  • Dodatne usluge/opremu je moguće preuzeti i vratiti u poslovnicu u kojoj ste unajmili vozilo.
    Predlažemo da usluge/opremu rezervirate unaprijed no ugovoriti ih možete i prilikom preuzimanja vozila (ukoliko postoji raspoloživost u tom trenutku).
    Mogućnosti plaćanja su: kreditna/debitna kartica, novčanice, doznaka na transakcijski račun, devizna doznaka, kompenzacija, voucher, kupon.

Dodatni troškovi

Da li će se pojaviti dodatni troškovi po najmu vozila to ovisi isključivo o Vama. Sva naša vozila se izdaju čista i s punim rezervoarom goriva te ih je u takvom stanju potrebno i vratiti. Ukoliko iz nekog razloga to niste napravili, pojavit će se slijedeći troškovi:
  • Usluga tankiranja vozila - 62,50kn + razlika između preuzetog i vraćenog goriva u rezervoaru u iznosu od 10,00kn po litri goriva
Vozila se iznajmljuju na 24 sata. Prilikom vraćanja vozila postoji tolerantni rok od 2 sata.
Ukoliko prekoračite tolerantni rok, bit će Vam zaračunat cijeli dodatni dan najma.
Od trenutka kada ste preuzeli vozilo u najam, snosite sve troškove prometnih prekršaja I kazni. U slučaju da ne podmirite troškove prekršaja i kazni te isti budu prebačeni na nas, morat ćemo Vam ih naknadno naplatiti uz dodatne administrativne troškove

Sudionik sam prometne nezgode

Ukoliko ste sudionik lakše prometne nesreće, inzistirajte na dolasku policije i policijskom izvještaju. Na žalost, pokazalo se da ispunjavanje Europskog izvještaja nije uvijek dovoljno kako biste ostvarili svoja prava pa je upravo iz tog razloga potrebno pozvati policiju na uviđaj.
Po povratku vozila, obavezno trebate priložiti sve policijske izvještaje o prometnoj nezgodi, kao i rezultat alkotesta.

Ako ste sudionik teže prometne nesreće u kojoj je nastala veća materijalna šteta ili ima ozlijeđenih osoba:
  • ostanite na mjestu nesreće I svakako pomozite ozlijeđenima
  • obavezno nazovite 112 ili obavjestite najbližu policijsku postaju
  • odmah obavjestite Smart Rental na broj +385 1 410 8087

Zaboravljena potvrda rezervacije

Ako imate potvrđenu rezervaciju od strane Smart Rental Rent a Car-a, a zaboravili ste voucher ili ako Vam je rezervacija proslijeđena putem maila, a niste u mogućnosti doći do nje, slobodno dođite do naše poslovnice gdje trebate preuzeti vozilo. Bit će potrebno pokazati identifikacijske isprave (Osobna iskaznica ili Putnovnica i Vozačka dozvola), a mi ćemo pronaći Vašu rezervaciju u sistemu (ukoliko je bila potvrđena s naše strane).

Preuzimanje/povratak vozila izvan radnog vremena

Preuzimanje/povratak vozila van radnog vremena je moguć uz nadoplatu ukoliko se ova usluga dogovori unaprijed i pravovremeno.

Da li postoji određena dobna granica za najam vozila?

Da, za najam vozila trebate imati minimalno 21 godinu i valjanu Vozačku dozvolu barem 2 godine.

Najam vozila mladi vozači (< 21 godina

Mladi vozači (18-20 godina) mogu unajmiti isključivo određeni tip vozila uz dodatnu nadoplatu.

Da li najam vozila uključuje neograničenu kilometražu?

Najam vozila uključuje neograničenu kilometražu ukoliko nije drugačije dogovoreno.

Koji su načini plaćanja?

Prihvaćeni načini plaćanja su: kreditna/debitna kartica, novčanice, doznaka na transakcijski račun, devizna doznaka, kompenzacija, voucher, kupon.

Izgubljeni ključ

U slučaju gubitka ključa, minimalna naknada iznosi 2.300kn

Izgubljena dokumentacija vozila

Ako ste izgubili dokumente od vozila, minimalna naknada iznosi 1.000,00kn. Obavezno nam trebate dostaviti policijski zapisnik o gubitku isprava vozila.

Što je dugoročni, a što kratkoročni najam?

Dugoročnim najmom se smatra ugovoreni najam vozila na minimalno 31 dan.
Kratkoročni najam je ugovoreni najam vozila u trajanju do 31 dan.

Da li smijem voziti svog kućnog ljubimca u vozilu?

Naravno, svi mi u Smart Rentalu smo pet friendly :-) No, vozilo treba biti vraćeno u preuzetom stanju. U suprotnom bit će Vam naplaćena naknada za kemijsko čišćenje vozila u minimalnom iznosu od 800,00kn.

Što ako vratim vozilo prije ugovorenog datuma povratka?

U slučaju da vratite vozilo prije ugovorenog datuma povratka, izvršit ćemo Vam povrat iznosa za neiskorištene dane najma vozila.

Da li je moguće preuzeti vozilo na jednoj lokaciji, a vratiti ga na drugoj?

Vozila je moguće preuzeti/vratiti u istu poslovnicu u kojoj je preuzeto ukoliko nije drugačije dogovoreno.

Vozila s vinjetama

Neka vozila imaju vinjete (pravilu za Sloveniju i Austriju), a neka nemaju. Ukoliko Vam treba vozilo s vinjetama, svakako Vas molimo da nam to napomenete kako bismo bili u mogućnosti provjeriti raspoloživost za traženi termin.

Što je depozit?

Depozit je iznos predautorizacije koji se blokira na Vašoj kreditnoj kartici za vrijeme najma vozila. Predautorizacija će biti stornirana po povratku vozila, u slučaju da na vozilu nema oštećenja te da nemate parkirnih ili drugih kazni.

Da li vozilom mora upravljati isključivo osoba koja ga je unajmila?

Ne. Postoji mogućnosti dodavanja dodatnih vozača na Ugovor o najmu. Kako bismo bili u mogućnosti dodati osobe koje će biti ovlaštene za upravljanje vozilom, kod izrade Ugovora o najmu, potrebni su nam identifikacijski dokumenti: važeća Osobna iskaznica ili Putovnica te važeća Vozačka dozvola.
Ako radite rezervaciju vozila putem web stranice, predlažemo da odmah navedete podatke svih osoba koje će biti ovlaštene za upravljanje vozilom.

Koje tipove vozila imate u ponudi?

U ponudi imamo razne vrste osobnih, dostavnih i teretnih vozila B i C kategorije kao i prikolice.

Da li postoji mogućnost najma vozila po satu?

Vozilo je moguće unajmiti na minimalno 24 sata. Ukoliko povrat vozila bude izvršen prije ugovorenog isteka najma, refundacija za neiskorištene sate nije moguća.

Da li postoji mogućnost dostave vozila?

Na žalost ne. Vozila je moguće preuzeti isključivo u našim poslovnicama.

Što ukoliko kasnim s povratkom vozila?

Tolerantni rok kod povratka vozila iznosi 2 sata. Ukoliko s povratkom vozila kasnite više od 2 sata, bit će Vam zaračunat još jedan dodatni dan najma.

Što je Ugovor o iznajmljivanju vozila?

Za svako vozilo koje unajmljujete morate imati Ugovor o iznajmljivanju vozila čiji su sastavni dio Vaši podaci i podaci vozila koje ste unajmili. Na Ugovoru se također nalaze podaci o vremenu u koje vrijeme ste preuzeli vozilo, u koliko sati i kojeg datuma je vozilo potrebno vratiti, trenutno stanje kilometraže vozila, tip goriva koje je potrebno koristiti za unajmljeno vozilo, cijenu najma te obrazac s eventualnim trenutnim oštećenjima na vozilu.
Po povratku vozila, djelatnik Rent a Car-a koji zaprimi vozilo uručit će Vam obrazac koji je potvrda da ste vratili/razdužili vozilo kao I obrazac na kojem će biti evidentirane eventualna nova oštećenja na vozilu.